Orbio World to firma zajmująca się handlem elektronicznym i rozwojem produktów, która stała się światowym liderem w branży. Firma działa jako sprzedawca detaliczny, koncentrując się przede wszystkim na tworzeniu marek elektronicznych, które mają pozytywny wpływ na życie klientów. Specjalizując się w handlu elektronicznym, Orbio World dąży do wykorzystania swojej wiedzy specjalistycznej do ustanowienia znaczącej obecności na rynku. Oferując wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, firma twierdzi na swojej stronie internetowej, że zdobyła bazę klientów liczącą ponad 3 miliony osób w ponad 50 krajach. Orbio World ceni odpowiedzialność społeczną i angażuje się w działania na rzecz społeczności. Poprzez inicjatywy takie jak Orbio Kids i Orbio Academy, firma wspiera dzieci z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji, zapewniając im możliwości rekreacyjne i edukacyjne. Akademia Orbio służy również jako platforma dla osób, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego lub zmienić kierunek kariery. Ponieważ Orbio stale się rozwija, zawsze poszukuje profesjonalistów zainteresowanych współpracą z międzynarodowymi markami.

Wszystkie recenzje
Liczba recenzji: 3 Ocena:2 Anulowanie zamówienia Dwie godziny po zamówieniu synoshi -szczotka do czyszczenia za prawie 200 zł.Ale w reklamie było mnóstwo końcówek do czyszczenia np.płytek, zlewu, dywanu itd .W momencie jak zaakceptowałam zakup to pokazały się propozycje zakupu tych końcówek po kilkadziesiąt złotych.Wysłałam maila z prośbą o anulowanie zamówienia.Odmówili, że nie ma takiej możliwości .Mogę odebrać, zapłacić i zwrócić .Paranoja.
0
1 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:10 Pomyłka w zamówieniu Zamówiłam jedną poduszkę derilla a otrzymałam dwie.Proszę o odpowiedź jak mam dokonać zwrotu,żeby nie narażać się na dodatkowe koszty.To jest oszustwo i wciskanie ludziom towaru na siłę.
1
1 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Poduszka Derila Ocena gwiazdkowa nie dotyczy produktu czyli poduszki, ale obsługi. 11.07.24 zamówiłam poduszki Derila 60×33 – 4szt + poszewki, które otrzymałam 12.07.24. Po otwarciu przesyłki okazało się, że otrzymałam towar jest w standardowym rozmiarze. Skontaktowałam się mailowo z biurem obsługi klienta, gdzie byłam zwodzona oraz próbowano mi udowodnić, że zamówiłam to co otrzymałam, ponieważ poduszki o większym rozmiarze są droższe, ale pracownik nie podał ceny mimo zapytania z mojej strony. Po tygodniu korespondencji mailowej oraz przez formularz zgłoszeniowy udało się w końcu uzyskać dostęp do formularza zwrotów. Przesyłkę wysłałam ponosząc dodatkowo spory koszt wysyłki na Litwę paczka powyżej 5 kg. Jestem mocno rozczarowana obsługą mimo, że w początkowej fazie wydawało się jest to firma pro konsumencka. Obciążanie kosztami klienta za pomyłkę firmy jest nie do zaakceptowania.
2
2 Sie haben bereits abgestimmt!
Dziękujemy za przesłanie komentarza!Synoshi
Odpisałam, że nie odbiorę i żeby nie wysyłali, mam za pobraniem.
Wiesława Górska
Maria Rutka