Opodo jest jednym z najpopularniejszych dostawców usług turystycznych w Europie; oferuje dopasowane oferty składające się z kombinacji lot + hotel i pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy. Klienci korzystają z łatwego i wygodnego procesu rezerwacji, doskonałego stosunku jakości do ceny oraz szerokiej międzynarodowej oferty hoteli i linii lotniczych, a także tysięcy wypożyczalni samochodów. Ponadto Opodo łączy w sobie kilka innowacyjnych usług, takich jak Opodo Prime, program subskrypcyjny, dzięki któremu klienci mogą uzyskać atrakcyjne rabaty i promocje. Opodo jest częścią grupy eDreams ODIGEO, która z kolei zalicza się do światowej czołówki firm turystycznych online. Poprzez swoje kanały, eDreams obsługuje rocznie prawie 20 milionów klientów na całym świecie. Ze swojej strony Opodo oferuje szybką, przejrzystą stronę internetową pełną ciekawych funkcji, wśród których warto wymienić ubezpieczenie turystyczne i ubezpieczenie samochodu. Warto również wspomnieć o usłudze AirTools, która pomaga użytkownikom znaleźć najlepsze ceny w zależności od budżetu, preferencji, miejsc docelowych i ram czasowych. Uzupełnieniem oferty jest obsługa klienta, która zapewnia stałe wsparcie przed, w trakcie i po podróży.

Wszystkie recenzje
Opodo opinia negatywna
Kontakt z Ryanair potwierdził, że jako osoba rezerwująca przez pośrednika nie mam możliwości samodzielnego dokonania zmian — co potwierdzają screeny rozmowy z obsługą Ryanair. Mimo przedstawienia dowodów, Opodo nie podjęło żadnych działań i zasłaniało się regulaminem.
W mojej ocenie firma nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wobec klienta i unika odpowiedzialności, przerzucając problem na innych. Obsługa reklamacji jest powierzchowna i sprowadza się do szablonowych odpowiedzi, bez rzeczywistego zaangażowania w rozwiązanie sprawy.
Nie polecam korzystania z usług Opodo — jeśli pojawi się jakikolwiek problem, klient zostaje sam.
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Jakub
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką