Za pośrednictwem Wolt.com można zamówić jedzenie z wielu różnych restauracji. Zamówienia można składać online korzystając z menu znajdującego się na stronie internetowej. Następnie zamówienie jest dostarczane przez wybraną restaurację. To, co wyróżnia Wolt, to fakt, że specjalizuje się w krajach i obszarach, w których trudno jest dostarczyć żywność, na przykład dlatego, że są odległe lub słabo zaludnione. W efekcie, w przeciwieństwie do wielu platform zamawiających, nie działają na przykład we Francji czy Anglii, ale w Finlandii, a nawet w Azerbejdżanie. Dzięki temu restauracje, które w przeciwnym razie mogłyby nie realizować dostaw online, mogą zdecydować się na dostawę posiłków do domu. Więcej informacji na temat dostawy znajduje się na stronie internetowej.

Wszystkie recenzje
Liczba recenzji: 14 -
Ocena:
2
Brak dostawy
Zamówienie złożone na Carrefour.pl miało być dostarczone przez Wolt. Przyszło powiadomienie, że zamówienie zostało wysłane (do sklepu jest 1 km) następnie w aplikacji pojawiła się informacja, że zamówienie zostało dostarczone ale nigdy nie dojechało. Złożyłem reklamację na infolinii Carrefour ale nie mogli znaleźć dostawcy. Masakra!
0
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Brak dostawy
Skandal, pobrali pieniadze, dostawy nie dowiezli, kurier napisal ze dostarczyl i zakonczyl usluge w apce. Pieniedzy nie zwroca bo przeciez kurier powiedzial ze dostarczyl!!!!
1
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Nie polecam !!!!
Nie polecam, dostaliśmy zalane jedzenie z toreb aż kapało, napisałam na stronie uzyskałam odpowiedź że bez zdjęć nic nie zrobią
1
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Nie polecam
Nie polecam firmy dostawczej volt. Czuję się oszukany i okradziony z moich pieniędzy które wczoraj wydałem na zamówienie. Dodam że na zamówienie czekałem ponad godzinę czasu. I finalnie nie dostałem tego zamówienia. Dzieci były bardzo zawiedzione , A goście głodni. Jako nowy użytkownik dostałem kod rabatowy -20 zł który straciłem. Zadzwoniłem na infolinię volt a tam kompletnie mnie olali i umyli ręce, kazali pisać na czacie. Na czacie czekałem kolejne 30 minut na odpowiedź. Odpowiedz jaką dostałem to brak możliwości zwrotu rabatu. Brak jakiejkolwiek rekompensaty bo za stracony czas i brak jedzenia. A na zwrot pieniędzy kazali mi czekać do 14 dni co jest karygodnym zachowaniem. Równie dobrze mogłem te pieniądze bezdomnemu pożyczyć… Nie mam mojego zamówienia nie mam swoich pieniędzy nie mam rabatu który mi się należał. Polecam omijać szerokim łukiem firmę volt. Brak zdrowego podejścia do klienta.
1
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Dostawa jedzenia
Zamówiłem jedzenie z restauracji oddalonej o zaledwie 140 metrów. Kurier po 20 minutach odebrał zamówienie, ale przez kolejne 30 minut jeździł z nim po mieście, zamiast dostarczyć je od razu. Gdy jedzenie w końcu dotarło, było zimne, jakby przygotowano je kilka godzin wcześniej. Było niezjadliwe i musiałem je wyrzucić.Złożyłem reklamację, ale zaproponowano mi pokrycie jedynie 50% kosztów wyrzuconego jedzenia, co jest absurdalne. Na szczęście mogłem skorzystać z chargebacku i odzyskać pełną kwotę.Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne.
2
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Nigdy więcej Wolt
Wszytko nie tak zamówienie jedziecie z wyprzedzeniem 3 h na konkretną godzinę spóźnienie 50 min wszytko zimne zero odpowiedzialności na infolinii ktoś może inny odebrać przecież …….
1
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Nigdy więcej zamówień przez aplikację Wolt
Zamówione jedzenie zostało odrzucone przez Restaurację bez podania przyczyny opłacone wcześniej na konkretną godzinę po skontaktowaniu się z Carmnik kantyna w Gdyni udzielono mi informacji że powodem jest Wolt chociaż mimo tłumaczeń nie rozumiem tego w czym problem
1
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Oszustwo
Niestety , kurier wolt po 2h czekania nie dostarczył zamównienia po czym oznaczył je jako zamówione , niestety Volt w żaden sposób nie sprawdza czy zamówienie trafia we właściwe ręce
2
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Firma podnosi opłaty i o tym nie informuje
Nie polecam firmy Wolt Polska szczególnie rocznego abonamentu. Firma bez uprzedzenia zmienia stawkę opłaty serwisowej bez poinformowania klienta i możliwości rezygnacji z abonamentu (stracone pieniądze). Konsultant twierdzi że nic nie może zrobić bo zostało zrobione pierwsze zamówienie i nie podaje do kogo się odwołać od jego zdania. Wydaje się że porządna firma ale to tylko pozory.
0
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
10
Wolt zalał mi klatkę i wycieraczkę, zwrócili za samą colę, dramat
Kurier rozlał mi napój na całej klatce, ja musiałam to posprzątać i nawet nie zwrócili mi pieniędzy za całe zamówienie, tylko za 1 napój, co z tego, że wycieraczka jest zalana, zniszczona i do wyrzucenia, klatka była zalana, sąsiedzi mogli się poślizgnąć, więc musiałam wszystko powycierać, zwrot obowiązywał wyłącznie na rozlany napój. Scamerzy, lepiej dopłaćcie pilka zł i zamówcie na uberze.
0
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Nigdy wiecej
Zamawiając jedzenie, Restauracja je odrzuciła z niewiadomych przyczyn ,Wolt pobiera pieniądze i odpowiadają mi ( nie oni tylko komputer ) ze zwrot pieniedzy do 14 dni 😡. Ja pisząc do supportu Wolt że oczekuje natychmiastowego zwrotu bo jakie 14 dni? Dostaje odpowiedź że nastepnego dnia najpóźniej, niestety zak sie nie stało, konkurencje macie sporą wiec oby wiecej takich kkomentarzya ludzie was zweryfikują, tak sie nie obsługuje klienta, to był mój ostatni raz, NIE POLECAM
1
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Oszustwo
Nikt nie dzwonił. Jedzenie nie dostarlo za to mam zdjęcie klatki.
0
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Oszustwo
Dostawa nie dotarła. Zero kontaktu ze strony kuriera. Brak reakcji na czacie w aplikacji. Dostawę oznaczali sobie jako dostarczoną. Gwiazdek przyznałabym minus 5, ale bez oznaczenia chociaż 1 nie można dołączyć opinii…
0
0
Sie haben bereits abgestimmt!
-
Ocena:
2
Żenada i rozczarowanie
Jestem Wami skrajnie rozczarowana. Kolejny raz mam sytuacje, że zamawiam jedzenie i mało tego, że nie dociera na czas (raz czekalam ponad 2h – nie moglam skontaktowac sie z restauracja bo była już zamknieta) to jeszcze nie ma z Wami totalnke kontaktu. Wszystkie wiadomosci zostają totalnie olane. Kurier błądzi i stoi na innej ulicy nie widzàc, że nazwy się różnią i jest w zupełnie innym miejscu (dodam, że korzystam też z innych aplikacji i NIGDY się ro nie zdażyło – mój adres jest jasny i klarowny dla każdego poza Wami). Nie da się kompletnie skorzystać z Waszych konsultantów i załatwić sprawy. Restauracje przy tym tracą – jedzenie przyjeżdża kompletnie ZIMNE i niezdatne do spożycia. Często mokre (mam dokumentacje). Ja marnuję pieniądze i czas i nerwy a Wy nie bierzecie odpowiedzialności kompletnie za nic.
0
0
Sie haben bereits abgestimmt!
Dziękujemy za przesłanie komentarza!Marek Bulej
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
marek falk
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Patrycja
Kpina z człowieka, lało się wszystko dosłownie po rękach przy odbiorze zamówienia a oni wymagają jeszcze
Zdjęć
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Poszkodowany
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Karol
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Krzysztof
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Zamówienie
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Gracjan Daszko
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Error404
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Aleksandra
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Maciej Gonska
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Tomasz
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Iwona Wiśniewska
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
maja
Niestety to jest opinia również moich znajomych z którymi rozmawiałam na ten temat.
Nie polecam, wręcz po tylu sytuacjach i takim podejściu do klienta będę Was skutecznie odradzać – nikt nie powinien szczególnie w tych czasach tracic na takie sytuacje pieniedzy i energii.
To byla moja ostatnia szansa dana Wam z zamowieniem.
Pozdrawiam.
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką