Na stronie internetowej Bagaze.pl klienci mogą zamówić różnego rodzaju torby, woreczki i akcesoria. Strona oferuje szeroki asortyment ponad 25 000 pozycji podzielonych na następujące kategorie: bagaż, biznes, plecaki, torby, torby szkolne, portfele i akcesoria. W sklepie internetowym Bagaze.pl sprzedawanych jest wiele marek, w tym tak znane jak Boss, Samsonite, Montblanc, Lacoste czy The North Face. Osoby odwiedzające stronę internetową mogą zapisać się na newsletter, a w razie pytań skontaktować się z obsługą klienta telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej. Zamówienia złożone na Bagaze.pl są realizowane w ciągu 1-2 dni, dostawa jest zawsze darmowa. Kompletny i aktualny asortyment dostępny jest na stronie internetowej Bagaze.pl.

Wszystkie recenzje
NIEMIECKA FIRMA W POLSKIEM OPAKOWANIU
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Katarzyna
Obsługa Klienta to jest dramat – paczka utknęła w sortowni i oczywiście zdaję sobie sprawę, że coś zadziało się po stronie DHL, ale moje wielokrotne prośby o interwencję (jest to przecież obowiązek sprzedawcy – jest odpowiedzialny za wysłane zamówienie aż do dostarczenia go klientowi) były właściwie ignorowane – podano mi numer na infolinie DHL i „radź sobie sama”. Finalnie produkt doszedł (ja przez tydzień wisiałam na infolinii, dostawa trwała prawie 2 tygodnie, zamiast 2-3 dni), w zmęczonym kartonie, otwartym do połowy. Na całe szczęście towar w środku zapakowany był w foliowy worek. Więc pakowanie jest na pewno do poprawy – wystarczyło poświęcić chociaż odrobinę wiecej taśmy klejącej.
Jeżeli ktoś chce zaryzykować (ja tak traktowałam ten zakup, bo produkt niedostępny był w innym sklepie w Polsce, cena była bez wątpienia korzystna, a opinie są bardzo różne), to sugeruję płatność PayPal – większa szansa na ewentualne odzyskanie pieniędzy w przypadku jakichkolwiek problemów.
No nie ukrywam, że cieszę się że zamówienie dotarło, naprawdę odetchnęłam z ulgą, bo oczekiwanie kosztowało mnie sporo nerwów, ale Obsługa Klienta do wybitnej poprawki – wystarczyłoby, żeby wiadomość (jak już się zdarzyła odpowiedź ze strony sklepu) była w nieco innym tonie i chociaz sprawiała wrażenie, że osoba po drugiej stronie chce, próbuje pomóc.
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
odmowa skorygowania faktury na firmę
> Dzien dobry,
>
> dziekujemy za twoje zamówienie.
>
> Niestety zmiana faktury po zlozeniu zamówienia nie jest mozliwa.
>
> Prawidlowe dane do faktury powinny zostac podane w formularzu zamówienia.
>
> Bardzo nam przykro ze nie mozemy dalej pomóc.
>
> Zyczymy milego dnia.
Napisałam jeszcze raz, że to nie jest zmiana, tylko proszę o korektę danych, bo to jest pomieszanie z poplątaniem. Znów dostałam w odpowiedzi tą samą formułkę.
Straciłam 347 zł, ponieważ firma nie chce mi rozliczyć takiej faktury. Jeżeli chciałabym odesłać to też stracę ok 100 zł, ponieważ magazyn jest w Niemczech. Po co w takim razie jest miejsce na wpisanie wiadomości do nas, skoro nikt nie potrafi tego przetłumaczyć i połowę tej wiadomości wrzucają w nazwę firmy. Zastanawiam się, gdzie mogłabym to jeszcze zgłosić, ponieważ firmie wyraźnie nie zależy na dobrej opinii klientów. Dodam jeszcze, że zamówienie przyszło bardzo szybko, towar bez zarzutu, w tym zakresie nie można niczego zarzucić ale pozostał duży, bardzo duży niesmak. Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie mogą skorygować faktury, w wyniku czego jestem stratna.
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Gosia
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Paula Kazimierska
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Janina
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką