Showroom by Miinto, zgodnie ze swoją stroną internetową, jest szybko rozwijającą się internetową platformą modową w Europie, której celem jest zapewnienie najbardziej skoncentrowanego na kliencie doświadczenia modowego. Założona w 2009 roku przez szkolnych przyjaciół, ich misją jest łączenie świadomych mody konsumentów z najlepszymi światowymi butikami i markami, oferując szeroki wybór luksusowych i starannie wyselekcjonowanych lokalnych marek dostosowanych do indywidualnych gustów i potrzeb. Każdy przedmiot znajdujący się na platformie jest starannie wybierany i wysyłany z wiodących światowych butików modowych, dzięki czemu w centrum modelu biznesowego znajdują się jedni z najlepiej ubranych ludzi na świecie. Od samego początku firma dążyła do łączenia wymagających klientów z najlepszymi światowymi markami i butikami. Unikalny model biznesowy Miinto ma na celu pomóc tradycyjnym butikom prosperować w erze cyfrowej. Starannie dobierają partnerów butikowych, aby zaoferować swoim klientom szeroką gamę marek premium, luksusowych i lokalnych. Dążąc do bardziej odpowiedzialnego podejścia do mody, Miinto wykorzystuje istniejące zapasy rynkowe, co skutkuje ograniczeniem niepotrzebnej produkcji. Firma zintegrowała również The Vintage Bar, zarządzany przez społeczność rynek mody używanej, jeszcze bardziej podkreślając swoje zaangażowanie w modę używaną. Ponadto ogromny wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej, sportowej i akcesoriów ponad 2000 różnych marek z całej Europy, w tym luksusowych marek, takich jak Balenciaga, Gucci, Prada i wiele lokalnych marek, uczynił Miinto jednym z największych internetowych portali modowych w Europie.

Wszystkie recenzje
Oleksij Staszko
Złożyłam reklamację bluzy 4 kwietnia i do dziś (29 kwietnia) nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Sklep showroom.pl całkowicie ignoruje moją sprawę – nie odpowiadają na e-maile ani na wiadomości na czacie online. Brak kontaktu i jakiejkolwiek informacji zwrotnej jest niedopuszczalny. Nie polecam tego sklepu – obsługa klienta na bardzo niskim poziomie.
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Magdalena
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Aleksandra
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką
Ewa Waszkowiak
01.06.2024r zamówiłam w sklepie Showroom.pl dwie rzeczy: spodnie Pinko i spódnicę Max Mara Weekend. Z uwagi na niedopasowanie spódnicy dokonałam jej zwrotu 08.06.2024r. Firma kurierska Fed Ex dostarczyła zwrot do Showroom 20.06.2024r. Odbiór został pokwitowany przez LARA GRECO. 1.07.2024r wysłałam maila na adres sklepu z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Otrzymałam odpowiedz z prośbą, by skontaktować się w tej sprawie pracownikiem Showroom na czacie. Rozmowę na czacie odbyłam z Panią Martą, która poprosiła o wszelkie informacje związane z zamówieniem i jego zwrotem. Pani Marta potwierdziła, że faktycznie taki zwrot miał miejsce i obiecała w tej sprawie pozytywne rozpatrzenie. Jednak do dnia dzisiejszego żadnych pieniędzy nie otrzymałam.
Recenzja sprawdzona ręcznie i zatwierdzona. Zapoznaj się z naszą polityką