Kiwi.com zostało założone w 2012 roku w Brnie w Czechach przez Olivera Dlouhy. Kiwi.com opracował unikalne algorytmy, które skutkują wyszukiwaniem najtańszych biletów lotniczych na ich stronie. W ten sposób klienci mogą znaleźć bilety w cenach, których nie byliby w stanie znaleźć poprzez zwykłe wyszukiwarki. Ideą Kiwi.com było i jest to, że każdy powinien mieć wolność podróżowania, a koszty nie powinny być przeszkodą. Podróż samolotem, pociągiem i autobusem są łączone w celu stworzenia trasy, która odpowiada potrzebom i budżetowi klienta. Firma udostępnia również aplikację, która zwiększa łatwość obsługi podróżnych. Kontakt z firmą jest nieco trudniejszy, gdyż można to zrobić dopiero po założeniu konta lub zarezerwowaniu biletu. Po wykonaniu tych czynności zobaczysz opcje kontaktu w aplikacji lub na bilecie. Odpowiedź można znaleźć na kanałach social media, gdzie również istnieje możliwość wysłania wiadomości.

Wszystkie recenzje
Liczba recenzji: 12 Ocena:2 ZŁODZIEJE Zakupiłam 10.04.2025r za pośrednictwem KIWI bilety lotnicze.Zapłaciłam, a potem firma nie zaakceptowała w systemie mojej rezerwacji i nie było moich biletów do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać swoich pieniędzy, pomimo że mam potwierdzenie przelewu, reklamacja w moim banku wykazała,źe środki zostały pomyślnie zaksięgowane na koncie KIWI… Przy każdej próbie kontaktu, firma KIWI prosi mnie o numer rezerwacji ,żeby znaleźć mnie w systemie i sprawdzić co się stało.JAKMAM PODAĆ TEN NUMER, JAK SPECJALNIE GO NIE NADALI. pozostał mi teraz sąd Europejski….. ODRADZAM WSZYSTKIM z całego serca
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Najgorszy pośrednik Nie mam zwrotu za bilet mimo że wina powstała po stronie linii lotniczej która zmieniła godzinę lotu? Natomiast KIWI zapytało mnie czy chce anulować bilet, nowa propozycja była nie do przyjęcia. Ponadto to KIWI ponosi odpowiedzialność za pośrednictwo w kontakcie z Vietravel Airlines.
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 A 4-Month Kiwi.com Disaster: Broken Promises, Zero Refunds, and Endless Frustration On September 18, 2024, we booked a flight from Poznan to Milan for my fiancé’s birthday. Later that same day, we found better flights at a better price and decided to cancel our original reservation, fully expecting a quick, straightforward process since we were canceling on the same day—30 days before the flight.
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Oszukali mnie na 200 euro Zdublowała mi się rezerwacja (połączenie z internetem jakie bywa każdy wie)
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Brak zwrotu za lot Lot został odwołany, od listopada 2023 czekamy na zwrot pieniędzy…. OSZUSTWO !!!
1
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Tragiczny regulamin. Ostrzegam! Ich regulamin jest tragiczny. Nie można się pomylić bo od razu naliczana jest opłata. Ja więcej nie skorzystam.
1
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Odradzam Zdecydowanie odradzam zakup biletów z KIWI. Kupiłem bilet akurat na pociąg INTERCITY. Po opłaceniu zamówienia przyszedł bilet – bez miejsca do siedzenia. Zgłosiłem to telefonicznie do KIWI ale dla nich wszystko jest ok, mam sobie stać na korytarzu. Zdecydowanie nie skorzystam z usług tej firmy w przyszłości, to jest skandal !!!!
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 OSZUŚCI!!!!!! Zakupiłem bilety na kiwi.com , wczoraj odwołali lot powrotny z powodu 'odwołanego lotu przez linie lotnicze Sunexpress ” , okazało się że bilety na stronie przewoźnika nadal są dostępne w tych datach i u innych pośredników również a kiwi twierdzi inaczej. Zaproponowali mi alternatywy lot za dopłatą 800zl w kompletnie innych datach i jeszcze karzą dopłacić lub anulować loty aby zrzucić na mnie winę i później mieć problem z odzyskaniem pieniędzy za bilety. Przestrzegam wszystkich przed zakupem biletów przez kiwi.com UMYWAJĄ RĘCE I WKLEJAJĄ W ROZMOWACH TYLKO TO CO MAJĄ ZAPISANE W WARUNKACH!!!
1
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Kiwi.com - odradzam! Dokonałem zakupu biletów na lot „do” i „powrotny” do Gruzji. Niestety, przewoźnik odwołał lot. Wystąpiłem za pośrednictwem kiwi.com o zwrot środków. Po kilku dniach otrzymałem informację o możliwości odbioru środków – niestety, wskazana kwota jest o ok. 150 zł niższa niż wykonany przelew za bilety. Kiwi nie wyjaśnia w żaden sposób skąd wynika powyższa różnica. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się od konsultanta, że zawnioskowali o zwrot i tyle otrzymali od przewoźnika. Kiwi zupełnie nie interesuje ile pieniędzy otrzymał, nie próbuje wyjaśniać sytuacji z przewoźnikiem. Jednocześnie kiwi.com uniemożliwia bezpośrednie rozliczenie z przewoźnikiem, ponieważ dokonując rezerwacji w imieniu klienta wskazują swój bliżej nieokreślony, nieznany klientowi adres mailowy. Adresu tego nie chcą podać, powołując się na bliżej nieokreślone „względy bezpieczeństwa”.
1
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Kiwi.com oszukuje i nie oddaje pieniędzy! Proszę uważać na Kiwi.com! Kupiłam bilety lotnicze, gdzie jeden lot został anulowany. Minął ponad miesiąc od tej sytuacji, a moje pieniądze nie zostały zwrócone. Od obsługi klienta otrzymałam informację, że sprawa jest „w toku”, lecz nie wiedzą w ogóle czy zostanie mi coś zwrócone lub ile. Ta firma oszukuje klientów i kradnie pieniądze. To był zdecydowanie mój ostatni zakup. Uważajcie!
1
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:2 Koszmar! Koszmarna firma, obsługa klienta to totalna porażka; odpowiadają gotowymi zdaniami, bez refleksji, analizy, odrobiny zaangażowania. Nieuczciwe praktyki i zakrywanie się polityką linii lotniczych. Omijać z daleka!!!
0
0 Sie haben bereits abgestimmt!
Ocena:10 Wszystko załatwione szybko i przejrzyście. Bardzo podoba mi się łatwość znalezienia wycieczki i szybkość, z jaką wszystko jest organizowane. Jeśli chodzi o mnie, Kiwi jest bardzo polecane przy organizowaniu wakacji.
1
1 Sie haben bereits abgestimmt!
Dziękujemy za przesłanie komentarza!Ewa
Tongora
Michael Escobar
What followed has been a nightmare of miscommunication, empty promises, and outright incompetence. Since that date, we’ve been bounced around by countless representatives and supervisors, each offering a different excuse or vague assurance. We’ve been told multiple times that the airline is holding up the refund, that a notification or email confirming our refund was on its way, and even that we shouldn’t expect a refund at all anymore.
Four months later, we’re no closer to resolving this than we were on September 18. No refund. No resolution. Just endless frustration and wasted hours trying to get a straight answer. Kiwi.com’s customer service has been nothing short of horrendous, and I would strongly urge anyone considering booking with them to think twice.
If you do business with Kiwi.com, prepare for broken promises, endless delays, and a level of customer service that will leave you completely drained.
Krzysztof
2 tygodnie przed odlotem
Czy odwołają rezerwacje i oddadzą pieniądze?
NIE NIE NIE
Traktują (stałego) klienta jak frajera do wydm
NIE POLECAM TEJ FIRMY
Arek W.
Jacek Rogala
Zdecydowanie odradzam
Jarosław
Tomasz
Absolutnie odradzam każdemu korzystanie z oferty kiwi.com – ich pośrednictwo to jedynie dodatkowy kłopot, stracone nerwy i pieniądze.
Maria Krawczyńska
ANNA WIERTEK
Radosław